Нещодавно, як і було заплановано ми провели дуже корисну гру «Три факти». А користь її полягає у тому, що розповідаючи якісь факти або історії із життя кожного, ми більше дізнаємося про своїх друзів і однокласників. Сенс цієї гри полягаю у тому, що кожен з учасників повинен розповісти про себе три факти, один з яких буде невірним, а інші два вірними, але ці питання можуть бути двозначні.
четвер, квітня 16, 2020
четвер, квітня 09, 2020
Онлайн-вебінар з волонтерства
Учні нашого ліцею та педагоги продовжують роботу з розбудови волонтерства серед шкільної громади. Тому сьогодні вирішили взяти участь у вебінарі "Волонтерство, як механізм саморозвитку" куратором якої є Юрій Вдовцов. Під час конференції ми обговорили, як можна долучити людей до волонтерства в умовах карантину:
1. Працювати з інформаційними джерелами, аби допомогти нужденним
2. Сприяти пошуку швачок, для пошиву захисних масок для тих, кому вони необхідні
Усім присутнім дуже сподобався вебінар, кожен дізнався багато нової інформації для себе.
1. Працювати з інформаційними джерелами, аби допомогти нужденним
2. Сприяти пошуку швачок, для пошиву захисних масок для тих, кому вони необхідні
Усім присутнім дуже сподобався вебінар, кожен дізнався багато нової інформації для себе.
вівторок, квітня 07, 2020
Онлайн збори
понеділок, квітня 06, 2020
Домашнє завдання під час карантину (четвертий тиждень)
Історія - https://moistest23.blogspot.com/2020/04/7-4.html#more
Труди (хлопчики) - https://moistest23.blogspot.com/2020/04/7-4.html#more
Малювання - Закінчити практичні роботи:
1. Ескіз одягу та зачиски;
2. Ескіз Великодньої прикраси
Хімія - Опрацювати §21, 22. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://miyklas.com.ua/p/ himija/7-klas/kisen-39364/ khimichni-vlastivosti-kisniu- vzayemodiia-z-prostimi- rechovinami-39375/re-3226ce70- 5542-4fb8-b6fe-bcbae785b3ac
На допомогу переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch? v=dEzW-JOkbaw,
https://www.youtube.com/watch? v=NjTBOCx_ulY,
https://www.youtube.com/watch? v=s__fQ0WZI68
Виконати вправу 160, 161!
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
Виконати вправу 160, 161!
Труди (дівчата) - Контроль знань по темі: "Матеріалознавство", "Розкроювання швейних виробів"
7 кл. тести за посиланням:https://forms.gle/
Обробка бретелей і пояса фартуха. Обробка зрізів фартуха, швом упідгин або обкантувальним швом.
Біологія - §35 читати, зошит стр 66 та 68, пройти тест на порталі "Мій клас", та подивитися онлайн-урок: https://m.censor.net.ua/news/ 3185996/vseukrainskaya_shkola_ onlayin_minobrazovaniya_ opublikovalo_raspisanie_ urokov_dlya_uchenikov_511_ klassov
середу, квітня 01, 2020
Домашнє завдання під час карантину (третій тиждень)
Завд.для самопідготовки на період 30.03-03.04:
Зарубіжна література - дочитати тільки оповідання "Пістрява стрічка", опрац завд "Робота з текстом" на стр 201 усно, переглянути допоміжний відеоматеріал, екранізацію на блозі https://nlbblog.blogspot.com/p/blog-page_39.html та виконати тестування за змістом твору на порталі Мій клас. Доступ закривається 1 квітня о 13:00. На п'ятницю опрацювати зміст оповідання "Спілка рудих" (скорочено)- матеріал на блозі; вик. письм. завд 2,3,5стр 202
Музика - Повторити тему "Новаторство в музичному мистецтві"( с.62-98)
Біологія - §34,зош.стор.63-64.Предложите детям для повторения поиграть по теме:"Animals"ссылка Guizizz.com/join/.C
Російська мова - пройти перевірочну роботу на платформі Мійклас до 1квітня. Доступ закривається об11:00. Тривалість 20хв. Теорія на стр 210, 212 NB , передивитись відеоуроки на блозі nlbblog.blogspot.com/p/blog-page_23.html ,впр.247, 250(усно), 248(з1усно, 2,3пис),252. На п'ятницю повт правила на стр.192-210, впр.249, 256(з 1,2) - тестування на Мійклас. Доступ закривається 3 квітня о 15:00
Малювання - «Дизайн інтер’єру.» Прочитати в підручнику або Інтернет. Виготовлення ескіза Великодніх композицій для оформлення інтер’єру (хлопцям можна ескіз, дівчатам – робота , виконана на урок трудового навчання)
середу, березня 25, 2020
пʼятницю, березня 20, 2020
середу, березня 18, 2020
Як захистити себе від коронавірусу
- Тримайтеся на відстані не менше одного метра від людей, що кашляють або чхають. Це необхідно для того, щоб не вдихнути краплі, що виділяються з носа або рота іншої людини, яка може бути заражена вірусом COVID-19
вівторок, березня 17, 2020
Домашнє завдання під час карантину
Основи здоров'я -Опрацювати розділ: Соціальна складова здоров'я теми: Держава на захисті прав людини,
Клініки, дружні для молоді і виконати
завдання 1, стор. 46
Українська мова - повторити параграфи 32, 33, вивчити параграфи 34, 35.
Клініки, дружні для молоді і виконати
завдання 1, стор. 46
Українська мова - повторити параграфи 32, 33, вивчити параграфи 34, 35.
У зошиті виконати вправи 350, 362
Слова з вправи 353 записати в довідник з наголосами і запам'ятайти
Українська література - Написати твір-роздум
У чому сенс людського життя?( за повістю- казкою
Марини Павленко "Русалонька з 7-В..."
або
Моральний вибір кожного з героїв твору Марини
Павленко "Русалонька з 7-В..."
Обсяг роботи 1,5- 2 сторінки
Обов'язково використати від 4 цитат на
підтвердження власних думок
Роботу виконати на окремому подвійному
аркуші в лінію
Англійська мова - Впр.6,7,с.103-104
Впр.1,с.105 для групи Савон І.В
Англійська мова - Впр 2 с.147 (письмово).
Впр.3 с.147 (письмово).
Впр.1 с.148-149 (прочитати, перекласти,
відповісти на запитання).
Слова в рамці на с.149 (записати до словника
і запам'ятати).
Впр.2 с.149 (прочитати, перекласти, доповнити
текст словами з рамки, записати ці слова
ключами) для групи Гринчишиної Ю.В
Англійська мова - Впр 2 с.147 (письмово).
Впр.3 с.147 (письмово).
Впр.1 с.148-149 (прочитати, перекласти,
відповісти на запитання).
Слова в рамці на с.149 (записати до словника
і запам'ятати).
Впр.2 с.149 (прочитати, перекласти, доповнити
текст словами з рамки, записати ці слова
ключами) для групи Гринчишиної Ю.В
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
Завд.для самопідготовки на період 30.03-03.04: Російська мова - пройти перевірочну роботу на платформі Мійклас до 1квітня. Доступ закрив...
-
Н ещодавно було проведено фотоквест з історії. Наш вчитель, Денисенко Андрій Леонідович, запропонував нам завдання, які ми повинні були в...