555

Раді вітати Вас на блозі 9-Б класу та бажаємо вам гарного настрою :)

суботу, жовтня 07, 2017

Світ моїх мрій!


Спішу всіх привітати - мене звуть Даніш, мені 11 і це мій світ мрій. Ще з дитинства мене захоплювали комп'ютер, відео і фото камери. Я цікавився новинками технологій. Як одного разу я дізнався, що є така професія, як відеоблогер, в якій я зміг поєднати всі цікаві мені речі. Тепер я знімаю відео, роблю монтажі, використовуючи такі програми, як Photoshop, Primier Pro CC 2017, Sony Vegas Pro 13, Bandicam  та ін. Я створив свій канал на YouTube у січні цього року, де з'являються мої відео. За цей час на моєму каналі вже 233 підписника та 4685 переглядів і я знаю, що це не межа (доречі, кому цікаво, ось посилання на мій канал https://www.youtube.com/channel/UC5T83gFp0lwRRcKOl-yPlKw  )
Наприклад, відео про останній дзвоник набрало 243 перегляди:)

Заходьте на мій канал!!! Ви зможете переглянути відео про нашу шкільну екскурсію в місто Дніпро, де ми відвідали декілька цікавих місць


Тим, хто займається монтажем, буде цікаво переглянути відео про мій спосіб зйомки та монтажу.



Мене цікавить світ IT технологій і я мрію, що здобуду достатню кількість знань, щоб стати відомим у цій сфері.

Немає коментарів:

Дописати коментар