555

Раді вітати Вас на блозі 9-Б класу та бажаємо вам гарного настрою :)

суботу, листопада 04, 2017

Зірка футболу!


Привіт! Мене звуть Максим, мені 10 років. Я дуже люблю грати у футбол і мрію в майбутньому стати відомим футболістом. Заради втілення своєї мрії в реальність, я пішов професійно займатися футболом у Запорізький СДЮШОР. Практично кожного дня в мене тренування і ми з моєю командою готуємось до Чемпіонату Запоріжжя. Чемпіонат проходить кожного року, там дуже багато команд суперників і ми завжди приймаємо участь. У вільний від тренувань час я всеодно беру м’яча і йду грати з друзями у футбол на майданчик біля дому. 

Для мене немає нічого кращого, ніж бігти по полю з м’ячем, обводити суперників і забивати голи у ворота. Ця гра мене дуже захоплює! Я дуже люблю футбол!

Немає коментарів:

Дописати коментар