555

Раді вітати Вас на блозі 9-Б класу та бажаємо вам гарного настрою :)

пʼятницю, січня 11, 2019

Перший політ

Автор: Єлізаров Даніш

Чи мріяли ви про подорож у інші країни? Я дуже цього бажав і цього року моя мрія здійснилася. Влітку ми з бабусею вирушили до надзвичайно затишного, потопаючого в зелені , наповненого ароматом запашних квітів, туристичного міста. Ми піднялись на борт літака і вирушили до Туреччини. Незабутні враження, коли літак піднімає тебе на висоту, до хмар і все решта стає неважливим. Хмаринки, наче м'яке білосніжне поле, по якому пересувається літак. Це був мій перший політ. Приземлилися ми в аєропорту Анталіі. Пересіли на автобус і відправилися до Кемеру.  Нас зустрів маленький, чистий, комфортний і дуже дружелюбний Кемер.
Привітні працівники готелю допомогли нам знайти свій номер і ознайомили з правилами перебування. Мені дуже запам'яталася морська прогулянка на яхті.
Вирушили ми майже зранку і поплили вздовж узбережжя курортних поселень с зупинками в райських бухтах. Зупинилися ми в группі трьох безлюдних островів, де кришталево чиста вода і дуже багатий підводний світ. Неймовірно цікава зупинка в бухті Клеопатри, з диковинними пейзажами і химерними скелями. Нам дозволялося пірнути у Середземне море, такоі дивовижноі води я ще не бачив, а навколо казкова природа надавала райські відчуття. На яхті нас розважали акробати, була цікава пінна вечірка, нас пригощали морськими делікатесами, можна було зробити світлину з великим папугою.  Ввечері ми повернулися до готелю і потрапили на ще одну вечірку, де аніматори розважали маленьких діточок, танцювали і співали пісні, потім розпочалося фантастичне фаер шоу. Також ми іздили до Анталії , у велетенський торгово-розважальний центр М5 Мігрос  - найбільший гіпермаркет міста. Площа Мігроса настільки велика, що можна там провести цілий день. Ми купили подарунки своїм близьким, встигли скуштувати турецьку каву та смаколики.
Ця подорож запам'ятається мені і новими знайомствами ( в готелі я подружився  з хлопчиками та дівчатками з різних країн: Росії, Білорусії, Казахстану, Таджикістану), незабутніми враженнями, приємним відпочинком і фантастичною природою Кемера. Я вже мрію про нову мандрівку і бажаю, щоб все задумане знов стало реальністю. Мрійте, друзі, і  нехайне кожне ваше подоружвання залишає тільки райські спогади!





Немає коментарів:

Дописати коментар